Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

Els socialistes de Sant Antoni lamenten la ruptura de La Plataforma i la impossibilitat d'aconseguir una Coalició com alternativa a l'actual govern

El PSPV de Sant Antoni de Benaixeve, en una nota feta pública hui, ha explicat les negociacions mantingudes amb la Plataforma Cívica de Sant Antoni, per a intentar muntar una Coalició que poguera enfrontar-se amb possibilitats al govern que dirigix el popular Eugenio Cañizares.

Segons el PSPV: "l'Agrupació Socialista de Sant Antoni de Benaixeve hem d'informar l'electorat, per coherència i transparència que hem intentat conformar la unitat de l'esquerra en el nostre poble. Negociacions que no han fructificat pels interessos personals d'una part dels components de la dita formació política".

Segueixen en la nota: "La Plataforma s'ha dividit en diversos grups. Per això sense tindre clar qui era qui i sense tindre el més mínim nivell de fiabilitat que ens donaven en Plataforma, decidim afrontar les pròximes eleccions municipals del 22 de maig amb les nostres sigles.

Sent coherents amb la nostra història no hem volgut entrar a col·laborar en les lluites internes que s'estaven donant en Plataforma. No és la nostra forma d'actuar ni de procedir. Per això seguirem el nostre camí, amb la nostra pròpia identitat que avalen més de 130 anys d'història i ho farem treballant pels veïns de Sant Antoni, com sempre hem fet."

El Pspv ens informa que afrontarà estes eleccions del 22 de maig, amb una profunda renovació en les seues llistes, que enguany seran encapçalades per Marta Retamosa, un valor jove, però amb experiència política i coneixement del municipi de Sant Antoni i una llista electoral paritària, en la que es mesclen joventut i renovació amb experiència i solidesa ideològica.
Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

8 comentaris :

  1. A la izquierda siempre nos pasa lo mismo, siempre surge un interés personalista y primario que rompe el trabajo hecho durante años.

    Es el sino de la izquierda.

    ResponElimina
  2. Mientras la izquierda no sea capaz de unirse, tendremos derecha en San Antonio para rato. Aplaudo el intento realizado por los socialistas de San Antonio y echo en cara a los componentes de Plataforma que no han sabido darse cuenta de la importancia de la unión, coalición, etc. Que luego no se quejen de que sigue el PP en San Antonio.¿por cierto, quien quienes fueron los protagonistas de la ruptura en Plataforma?.

    ResponElimina
  3. Miembro de la Plataformadijous, d’abril 14, 2011

    Nunca hay culpables completos, pero si que es cierto que esta vez un grupo político que se rompió de Esquerra Unida ha venido haciendo labor de oposición desde hace tiempo en Plataforma. Al final se cargó las listas pactadas y el consenso, su interés era seguir con el "chiringuito de influencia". Sin duda deben estar montando otras listas, pero no dirán nunca al partido que pertenecen. No les conviene perder la ·apariencia" vecinal de la Plataforma. Aunque el daño causado es histórico para toda la izquierda de San Antonio. Cañizares debe estar riéndose a mandíbula batiente.

    ResponElimina
  4. Vamos a ver si me aclaro: Que sepa, en el partido de EU hubo una escisión en su día y se montó Compromís. Quieres decir que la parte de Compromís que había en Plataforma Cívica y Democrática es la que ha montado otro partido que se llama Plataforma por San Antonio PSAB? y porque no van como Compromís y se dejan de encubrimientos. ¿Por réditos del nombre?, no veo otra explicación.

    ResponElimina
  5. Ni el Psoe ha querido la coalcion hasta ahora que con 1 solo concejal se vio en la necesidad, ni el sector de EU de la Plataforma es ajeno a la ruptura que provocaron. Compromis no tiene nada que ver, somos los vecinos. Pero las ideas son como los colores, cada uno prefiere verlo de un modo. Unidad de la izquierda habrá cuando haya democracia y no imposiciones de los aparatos. Publícadlo si queréis y gracias

    ResponElimina
  6. Vaya, pues si no esta compromis en esa plataforma, como es que forma parte de sus actividades e intereses?.

    http://es-la.facebook.com/plataforma.sanantonio

    ResponElimina
  7. Como norma, si podemos, intentaremos evitar los insultos directos o indirectos entre los lectore. El anterior comentario suprimido excedía esos principios.

    Gracías

    Crònica Digital

    ResponElimina
  8. Vaya, pues parece que se han dado cuenta y han suprimido a coalicion compromis de Actividades e Intereses, Que raro, ¿por que sera?.

    ResponElimina

Mastodon