Periodisme local i global amb mirada valenciana, plural i compromesa amb els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Segueix-nos a Google

Olocau aborda la diversitat sexual i de gènere amb el cinefòrum «Referents, històries d’ací»

✉️ Enviar per correu

La sessió tindrà lloc el dissabte 7 de novembre, a les 18.00 hores, al Saló d’Actes, amb projeccions i un col·loqui obert a la ciutadania.

La diversitat sexual i de gènere i la prevenció de la discriminació cap a les persones LGTBI centraran el cinefòrum «Referents, històries d’ací», que acollirà Olocau el dissabte 7 de novembre. L’activitat començarà a les 18.00 hores al Saló d’Actes i tindrà entrada lliure fins a completar l’aforament.

La sessió estarà a càrrec de Patricia Peris Remón, psicòloga experta en igualtat i transformació social. El programa combinarà la projecció de diverses peces audiovisuals amb un col·loqui per a abordar el respecte i el reconeixement de la diversitat des de l’àmbit local.

Segons la informació facilitada, la proposta té com a objectiu promoure la igualtat, la tolerància i la convivència. La convocatòria està oberta a tota la ciutadania i compta amb el suport de la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament d’Olocau i de la Diputació de València.

#Olocau #Diversitat #Igualtat

Publicat per AGORACT en Crònica Camp de Túria