El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Sant Antoni de Benaixeve trau els llibres al carrer este diumenge amb la seua Fira del Llibre


#SantAntonideBenaixeve #FiraDelLlibre #Cultura

La Plaça de l’Ajuntament de Sant Antoni de Benaixeve es prepara per a una jornada plena d’històries este diumenge 26 d’abril, amb una Fira del Llibre pensada per a tots els públics i amb activitats durant tot el matí.

Des de les 10:30 hores, el centre del municipi canviarà de ritme. Parades, autors, famílies i curiosos compartiran espai en una programació que barreja presentacions literàries, fòrums, tallers, activitats infantils i espectacles.

Tot arrancarà a mig matí, quan la plaça començarà a omplir-se de gent buscant llibres, però també alguna cosa més: escoltar, preguntar, tocar les històries de prop. Els autors i autores participants estaran allí, sense intermediaris, parlant amb qui s’acoste, explicant d’on ix cada relat i què hi ha darrere de cada pàgina.

El recorregut de la fira no serà lineal. Entre presentacions i activitats, hi haurà espais pensats per als xiquets, amb propostes per despertar-los la curiositat, i tallers per a qui vulga passar de lector a creador, encara que siga per un moment. Tot en una mateixa plaça, sense distàncies, amb un ambient que convida a quedar-se.

L’organització ha posat l’accent en la participació. Per això, més enllà de mirar i comprar llibres, també es planteja una experiència compartida. Un dels punts més cridaners serà la sabina instal·lada per a l’ocasió, on els assistents podran deixar la seua empremta i formar part activa de la fira.

La llista de participants permetrà descobrir noves veus i també retrobar-se amb noms coneguts. La proposta passa per facilitar eixe contacte directe, sense presses, amb temps per a conversar i deixar-se recomanar lectures.

La cita està marcada: diumenge 26 d’abril, a partir de les 10:30 hores, a la Plaça de l’Ajuntament. Un espai obert que, durant unes hores, girarà al voltant dels llibres i de tot el que passa quan algú s’atura a llegir… o a contar.

Redacció Crònica