Sira Rego confia en un 'molt bon resultat' de Por Andalucía amb Maíllo com a 'magnífic candidat' Sira Rego confia en un 'molt bon resultat' de Por Andalucía amb Maíllo com a 'magnífic candidat'
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

Sira Rego confia en un 'molt bon resultat' de Por Andalucía amb Maíllo com a 'magnífic candidat'




#EleccionsAndalússes #PorAndalucía #SiraRego

La ministra de Joventut i Infància assegura que la coalició tindrà bones expectatives en els pròxims comicis

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego (IU), ha expressat la seua confiança en que la coalició Por Andalucía obtindrà un "molt bon resultat" en les eleccions autonòmiques que estan previstes per a 2026. Rego ha destacat les "molt bones expectatives" que hi ha respecte a la confluència de partits d'esquerra, encapçalada pel coordinador federal d'IU, Antonio Maíllo, a qui considera un "magnífic candidat" per a la presidència de la Junta.

Així ho va defensar Rego en una entrevista emesa a 'La Ventana Andalucía' de la Cadena SER, recollida per Europa Press. Ha subratllat que Antonio Maíllo, amb qui va competir en les primàries, és una persona "molt coneguda en Andalucía, amb una història i un recorregut impecable".

Si bé existeix la previsió que partits com Podem, encapçalat per Juan Antonio Delgado, i Adelante Andalucía es presenten per separat en les eleccions, la ministra ha comentat que la "fragmentació de l'esquerra mai és una bona notícia". Malgrat això, va destacar la importància de centrar-se en el "programa polític compartit" que permeti a les formacions d'esquerra coordinar-se per abordar els problemes quotidians de la ciutadania.

Rego ha indicat que és essencial "seguir construint des d'allí i treballar en l'àmbit de les propostes", independentment de les diferents militàncies que caracteritzen l'esquerra. A més, ha assenyalat que es posa massa focus en els detalls que dificulten la coalició, i s'ignoren els punts concrets en els quals hi ha coincidència que poden permetre avançar junts.

Pel que fa a la seua possible candidatura a Sumar en les pròximes eleccions generals previstes per a 2027, va assegurar que ara mateix es veu "treballant en les mesures i el programa que li correspon". "Estic centrada en la millora de la vida de la gent, en garantir drets per a infants i en resoldre la pobresa infantil", va declarar la ministra, destacant que es tracta de treballs concrets que ajuden a la societat.

Per a Sira Rego, hi ha temps encara fins a les properes eleccions generals, ja que creu que el president Pedro Sánchez esarà a la legislatura fins al 2027. En tot cas, va subratllar que "sempre" farà "el que diga la militància d'Izquierda Unida".


Redacció Crònica



Crònica CT
Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

No hay comentarios :

BlueSky Mastodon NotaLegal