La comedia de la vida ompli d'humor la Casa de la Cultura d'Olocau
#Olocau #Teatre #LaComediaDeLaVida
Lola Moltó i Marta Chiner protagonitzen una funció teatral amb música, humor i complicitat amb el públic a la Casa de la Cultura
La Casa de la Cultura d'Olocau va acollir una nova proposta teatral amb una comèdia protagonitzada per Lola Moltó i Marta Chiner, que va reunir prop d'un centenar de persones en una vesprada marcada pel riure i la participació del públic.
Ahir de vesprada, la Casa de la Cultura d'Olocau va tornar a obrir les portes al teatre amb la representació de La comedia de la vida, una proposta escènica que va arribar de la mà de l'Ajuntament d'Olocau, a través de la Regidoria de Serveis Socials, Igualtat i Dona.
Al voltant de 90 persones es van donar cita al recinte per a seguir la funció, entre elles els regidors Salvador Navarret i Olga Brínquez. Abans de l'inici de l'obra, l'edila de Sanitat, Serveis Socials, Benestar Animal, Igualtat i Dona va ser l'encarregada de presentar tant el muntatge com les seues protagonistes, i de contextualitzar una proposta que utilitza la comèdia per a mostrar el paper de les dones dins del món de l'espectacle.
L'escenari es va omplir després amb la història de dues amigues artistes que parlen sense filtres de la seua trajectòria vital i professional. Una conversa que va avançant entre anècdotes, records, projectes i situacions quotidianes, amb eixa frontera difusa entre la vida personal i l'ofici que acompanya a qui es dedica als escenaris. Lola Moltó i Marta Chiner sostenen la funció amb una interpretació molt propera, jugant amb el públic i buscant constantment la seua resposta.
La funció combina monòlegs, números musicals, comèdia de situació i moments d'interacció directa amb els i les assistents, que van mantindre en tot moment una relació còmplice amb les actrius. El text, escrit i dirigit per Rafa Alarcón i Jesús F. Manzano, recorre amb ironia i sentit de l'humor el món de les varietats, mostrant tant el seu costat brillant com les seues contradiccions.
Els riures i els aplaudiments van marcar el ritme d'una vesprada en què el públic va seguir amb atenció cada escena, en una representació que va convertir la Casa de la Cultura en un espai de trobada al voltant del teatre i l'humor.
Redacció Crònica


No hay comentarios :