El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Fira de Reis a Llíria: activitats i diversió del 2 al 5 de gener

✉️ Enviar per correu


#FiraDeReis #Llíria #Nadal

La Fira de Reis de Llíria oferirà una àmplia gamma d'activitats per a tota la família, amb tallers, música i gastronomia.

La Fira de Reis es celebrarà a l'avinguda dels Furs de Llíria del 2 al 5 de gener. Aquest esdeveniment promet ser un punt de trobada per a grans i xicotets, amb més de 25 tallers infantils creatius i un karaoke nadalenc que animarà l'ambient.

Els horaris de la fira seran els següents: el divendres, l'entrada serà de 17 a 21 hores, mentre que el dissabte, diumenge i dilluns, les portes s'obriran d'11 del matí a 9 de la nit. Els assistents podran gaudir d'una taverna argentina, un fotoreclam nadalenc i diversos expositors d'artesania local, que faran les delícies dels visitants.

La fira no només serà un espai d'oci, sinó també una oportunitat per descobrir productes artesanals de la zona i gaudir d'un ambient festiu en plena celebració de les festes nadalenques.

Redacció Crònica



Crònica CT