#CampdeTúria #ServeisSocials #Benestar
Amparo Navarro i els alcaldes de la Zona Bàsica revisen els programes d’atenció i acorden demanar una reunió amb la Generalitat per a garantir el finançament
Cimera comarcal per a posar el termòmetre a l'estat de l'atenció primària als pobles. La presidenta de l'ens supramunicipal i els primers edils marquen el full de ruta per a millorar els recursos i assegurar que ningú es queda arrere.
La Mancomunitat Camp de Túria ha revisat com estan funcionant els serveis més essencials als pobles de la comarca. La presidenta de l’ens, Amparo Navarro, s’ha reunit amb els alcaldes que integren l’anomenada Zona Bàsica de Serveis Socials. Estem parlant dels representants de Benissanó, Marines, Olocau, Gàtova, Domeño, Casinos, Serra i Loriguilla.
La trobada tenia un objectiu molt concret: analitzar pam a pam com s’estan prestant els recursos d’atenció social de base i vore si estan complint la seua funció. Durant la sessió de treball s’han revisat els programes que hi ha actius hui dia, s’ha estudiat l’evolució de l’atenció al territori i, el més important, s’han posat damunt la taula les necessitats prioritàries que té cada municipi.
Segons s'ha desprès de la reunió, el clima ha sigut de col·laboració absoluta. Els alcaldes han insistit que cal mantindre este diàleg constant per a reforçar l’atenció social i ser capaços de donar una resposta eficaç al que demanen els veïns i veïnes.
Però la reunió ha servit per a mirar cap al futur. Tots els presents han acordat que és necessari asseure’s amb la Vicepresidència Primera i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge de la Generalitat Valenciana. La intenció és clara: valorar el finançament dels programes i proposar millores que facen més fort el sistema públic de serveis socials a la zona. La valoració final de la jornada ha sigut molt positiva, reforçant el compromís de coordinació entre pobles.
Redacció Crònica



No hay comentarios :