#Olocau #TurismeAccessible #SerraCalderona
Els dies 20 i 21 de setembre i 4 i 5 d’octubre tornen les eixides adaptades a la natura des de l’Hostal L’Arquet, amb recorreguts accessibles i música en directe amb Hang Drum.
Els dies 20 i 21 de setembre, i també el 4 i 5 d’octubre, el paisatge de la Serra Calderona tornarà a acollir les rutes inclusives impulsades des de l’Ajuntament d’Olocau en col·laboració amb Turismo Adaptado V3. En esta ocasió, els horaris previstos seran de 10:00 a 12:00 pel matí i de 17:00 a 19:00 per la vesprada.
Com en anteriors edicions, el punt de trobada serà l’Hostal L’Arquet. Des d’allí arranquen estos itineraris dissenyats especialment per a persones amb mobilitat reduïda o ceguesa, amb places adaptades i vehicles motoritzats que permeten recórrer camins de muntanya sense barreres.
L’activitat és gratuïta i forma part d’un conveni del consistori amb l’empresa Turismo Adaptado V3, impulsada pel veí del poble Hamu Mroue. A més del recorregut natural, els participants podran gaudir novament de l’experiència ‘Viatge Sonor’, una proposta sensorial que incorpora la percussió melòdica del Hang Drum per a fer del trajecte una vivència immersiva i diferent.
Per a participar, cal reservar plaça amb antelació, ja que l’aforament és limitat. Les inscripcions poden fer-se per telèfon al 686 466 413 o a través del correu info@turismoadaptado-v3.com.
Redacció Crònica



No hay comentarios :