Periodisme local i global amb mirada valenciana, plural i compromesa amb els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

En Paterna en el cicle preestenes mostra 'La meua amiga Eva', una comèdia romàntica amb Nora Navas

✉️ Enviar per correu



#Paterna #FestivalAntonioFerrandis #CinemaEspanyol

El Festival Antonio Ferrandis reprén el seu cicle de preestrenes amb la presentació a càrrec del director Cesc Gay de La meua amiga Eva, que s’estrenarà als cinemes el 19 de setembre.

El Festival de Cinema de Paterna torna amb força este setembre. I ho fa amb una preestrena molt especial: la comèdia romàntica La meua amiga Eva, dirigida pel reconegut cineasta Cesc Gay, serà presentada en persona pel mateix autor, que s’adreçarà al públic abans de començar la sessió.

La pel·lícula, que arribarà als cinemes el pròxim 19 de setembre, està protagonitzada per Nora Navas, en el paper d’una dona de cinquanta anys, casada des de fa més de dues dècades i amb dos fills adolescents. Durant un viatge professional a Roma, Eva experimenta una revelació: vol tornar a enamorar-se abans que la vida li passe de llarg. Quan torna a Barcelona, inicia una nova etapa com a soltera, oberta a tot el que puga vindre.

Junt a Navas, completen el repartiment noms ben coneguts del panorama espanyol i llatinoamericà com Juan Diego Botto, Rodrigo de la Serna, Miki Esparbé, Àgata Roca, Fernanda Orazi, Francesco Carril i Marian Álvarez.

Amb esta sessió, el Festival Antonio Ferrandis, impulsat per l’Ajuntament de Paterna i Kinépolis, i amb el suport de Consultia Business Travel, reprén el seu cicle de preestrenes, que ja suma més de 90 esdeveniments i ha atret més de 25.000 espectadors des del seu inici, el març de 2017. Una fórmula que reforça els llaços entre València i el millor del cinema fet ací.

Redacció Crònica


Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons