El municipi reuneix 184 persones en una nova edició del sopar benèfic a favor de la investigació i la millora dels tractaments, amb activitats culturals i rifes solidàries.
Anit, el pati de la Casa de la Senyoria es va omplir per a acollir una nova edició del sopar benèfic que cada any organitza la Junta Local de l’Associació Espanyola contra el Càncer (AECC) a Olocau. L’activitat, integrada dins de les Festes en honor a Sant Roc, va reunir 184 persones amb un mateix objectiu: recaptar fons per a la investigació i la millora dels tractaments contra esta malaltia.
La implicació del veïnat ha sigut notable les últimes setmanes, amb una bona resposta tant en la venda de tiquets com en les aportacions fetes a través de la fila zero. A la vetlada, marcada per un ambient pròxim i cordial, no va faltar ningú de l’equip de govern municipal.
El sopar també va incloure la tradicional rifa d’obsequis i un moment cultural amb la lectura de poemes sobre la lluita contra el càncer a càrrec d’integrants del Taller de Teatre. A més, van intervindre María Cabezuelo, presidenta de la Junta Local d’AECC, i Javier Riego, en representació de l’associació NEN, dedicada a combatre el neuroblastoma, un tipus de càncer infantil que afecta el sistema nerviós. Tant Cabezuelo com Riego van insistir en la importància de continuar recolzant esta causa i de mantindre el suport a la investigació.
Des del consistori han traslladat el seu agraïment a la Junta Local d’AECC per la tasca organitzativa, als voluntaris pel treball i la dedicació, a les persones i entitats que van aportar regals per a la rifa i a Guillermo Berga per la seua col·laboració amb l’equip de so.
Redacció Crònica




