El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

L'Eliana aprova ampliar el pressupost per a l'ampliació del CEIP El Garbí


#Eliana #Educació #Infraestructures

L'Ajuntament de l'Eliana ha aprovat per unanimitat incrementar en més de 2,8 milions d'euros el finançament per a l'adequació i ampliació del CEIP El Garbí, dins del Pla Edificant. La inversió total supera els 8 milions d'euros i permetrà licitar les obres aquest setembre per començar-les a principis de l'any que ve.

L’Ajuntament de l’Eliana ha aprovat, amb consens total, una modificació en la delegació de competències del Pla Edificant que augmenta la inversió per al CEIP El Garbí. Aquest increment de gairebé 2,8 milions d’euros eleva el pressupost fins a 8.002.334 euros.

La revisió del pressupost respon a l’actualització dels preus de mercat, cosa que fa viable el projecte d’adequació i ampliació del centre educatiu. L’objectiu és garantir unes instal·lacions modernes, segures i que s’adapten a les necessitats dels alumnes actuals i dels que vindran.

Segons l’alcalde Salva Torrent, amb aquesta ampliació del finançament “assegurem que el CEIP El Garbí compta amb un centre a l’altura del que mereix la nostra comunitat educativa i del que necessiten els nostres xiquets i xiquetes”.

Amb la modificació aprovada, l’Ajuntament podrà licitar les obres al setembre i iniciar-les durant el primer trimestre de l’any vinent. Així es manté el compromís del consistori per millorar les infraestructures educatives del municipi, alineat amb els objectius del Pla Edificant.

Redacció Crònica