#CampdeTúria #Ocupació #Emprenedoria #MancomunitatCampdeTuria
La Mancomunitat manté actiu durant l’estiu el programa que des de 2016 ajuda persones a trobar feina o a crear el seu negoci amb atenció individual, tallers i un portal online.
La Mancomunitat Camp de Túria continua oferint este estiu el Pacte Camp de Túria, un programa que des de 2016 dona suport a persones que busquen feina o volen posar en marxa un negoci. La iniciativa, finançada per GVA Labora i el Ministeri de Treball i Economia Social, combina atencions individuals, activitats grupals i recursos digitals.
El Portal d’Ocupació i Empresa (gestionandote.com) està disponible per a facilitar la connexió entre persones i empreses. A més, el Punt PAE (Punt d’Atenció a l’Emprenedoria) acompanya en tot el procés de constitució d’empreses i tràmits per a donar-se d’alta com a autònom o autònoma.
Tots els serveis són gratuïts per a la ciutadania de la comarca. Qui vulga més informació o tinga dubtes pot contactar amb el personal tècnic:
Redacció Crònica
