•El Poliesportiu acollirà les jornades del 7 i 8 de juny totes dues competicions que sumen 350 esportistes.
#DeporteJuvenil #LEliana
El Poliesportiu es convertirà en escenari d’un cap de setmana intens amb esport, dansa i classificacions europees en joc.
El pròxim 7 i 8 de juny, el municipi de l’Eliana tornarà a ser punt de trobada del millor talent juvenil amb la celebració del Campionat d’Espanya de Fit Kid i el debut de l’Open Acrobatic Dance i Showdance, que reuniran 350 esportistes de tot l’Estat.
El Poliesportiu Municipal acollirà les dues competicions, organitzades per l’Ajuntament de l’Eliana en col·laboració amb la Federació Espanyola de Ball Esportiu. En total, més de 30 clubs de diferents comunitats —entre elles la Valenciana, Canàries, Andalusia, Múrcia i Catalunya— enviaran representants per disputar les màximes categories.
Les persones participants, d’entre 7 i 25 anys, competiran en format individual, en parelles i en grup, buscant classificar-se per al campionat europeu. És la tercera vegada que l’Eliana acull una cita estatal d’esta disciplina, després de la recent prova de nivell base, fet que reforça el compromís del municipi amb l’esport i amb la joventut.
Com a novetat destacada, diumenge a la vesprada debutaran dues noves modalitats centrades en la vessant més escènica: l’Acrobatic Dance i el Showdance. Ambdues se centraran en la dansa i l’espectacle, mantenint la intensitat competitiva i l’opció d’accedir a places europees.
La presentació oficial s’ha fet al Saló de Plens de l’Ajuntament amb la presència de l’alcalde, Salva Torrent, i de Marga Paredes, responsable estatal de Fit Kid. Torrent ha agraït la confiança de la Federació Espanyola i ha tingut paraules de reconeixement per a Luis Vañó, president de l’entitat i veí del municipi, qui ha rebut esta setmana la distinció de l’Ordre Olímpica del Comitè Olímpic Espanyol. “Un reconeixement més que merescut per la seua trajectòria i una gran notícia per als seus conciutadans i conciutadanes”, ha afirmat. Vañó ha sigut també nomenat membre del mateix Comitè.
L’organització espera més de 2.000 assistents durant el cap de setmana. Les entrades estan disponibles a la web de la Federació i l’esdeveniment es podrà seguir en directe per streaming a través del canal oficial del COE.

Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons



No hay comentarios :