La Ruta Universal d’Olocau celebra cinc edicions promovent l’accessibilitat i la inclusió La Ruta Universal d’Olocau celebra cinc edicions promovent l’accessibilitat i la inclusió
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

La Ruta Universal d’Olocau celebra cinc edicions promovent l’accessibilitat i la inclusió


#TurismoInclusivo #Olocau

Compartir la muntanya sense barreres és possible quan tothom hi té cabuda.

La jornada tindrà lloc el dissabte 24 de maig, de 10:00 a 12:30 hores, amb una proposta adaptada perquè qualsevol persona puga gaudir de la Serra Calderona.

La Ruta Universal d’Olocau arriba a la seua cinquena edició consolidada com una iniciativa pionera en turisme accessible i inclusiu. L’activitat, impulsada per l’Ajuntament del municipi, busca garantir que persones amb mobilitat reduïda o amb discapacitat visual o auditiva puguen gaudir d’una experiència segura i sense obstacles en un entorn natural.

Esta proposta forma part del servei de turisme accessible que el consistori ofereix de manera gratuïta a través d’un contracte amb l’empresa local Turismo Adaptado V3, dirigida pel veí d’Olocau Hamu Mroue. La jornada tindrà lloc el dissabte 24 de maig, de 10:00 a 12:30 hores, i el punt de trobada serà a l’Hostal L’Arquet.

L’itinerari transcorre per la Serra Calderona, un paratge emblemàtic de la comarca del Camp de Túria, i oferirà places adaptades a les necessitats de les persones participants. A més, comptarà amb la col·laboració de la cooperativa Comboils, encarregada de facilitar les explicacions en Llengua Espanyola de Signes per garantir la comprensió de totes les persones assistents.

L’activitat està oberta a tota la ciutadania, amb inscripció prèvia mitjançant el telèfon 686 466 413 o l’adreça electrònica info@turismoadaptado-v3.com. Després de quatre edicions amb un gran èxit de participació, la iniciativa es consolida com una mostra del compromís d’Olocau amb un turisme per a totes i tots.

  


Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

No hay comentarios :

BlueSky Mastodon NotaLegal