La Diputació impulsa noves obres urbanes a L’Eliana i La Pobla amb més de dos milions del Pla Obert La Diputació impulsa noves obres urbanes a L’Eliana i La Pobla amb més de dos milions del Pla Obert
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

La Diputació impulsa noves obres urbanes a L’Eliana i La Pobla amb més de dos milions del Pla Obert


#CampDeTúria #InversiónPública

#Leliana #LaPobladeVallbona

La millora de carrers i instal·lacions municipals continua avançant a bon ritme.

L’Eliana rebrà més d’1,2 milions per a fer accessibles cinc vies del centre urbà, mentre La Pobla invertirà en esports, vialitat i un nou centre cívic. Altres comarques com la Serranía i el Racó d’Ademus també han vist aprovades inversions menors este mes.

La Diputació de València ha aprovat este mes de maig quatre nous projectes al Camp de Túria, amb una inversió global de 2.040.337 euros dins del Pla Obert. L’actuació més destacada es durà a terme a L’Eliana, on es destinaran 1.238.342 euros a la conversió en zona de vianants i a la millora de l’accessibilitat als carrers Mayor, Virgen del Carmen, Santa Ana, Fuerzas Armadas i València. Els treballs inclouen la renovació de voreres, enllumenat públic i la xarxa de proveïment d’aigua.

Per la seua banda, La Pobla de Vallbona ha obtingut finançament per a tres iniciatives municipals que sumen més de 800.000 euros. En concret, es renovarà la gespa artificial dels camps de futbol de Mas de Tous amb una partida de 310.000 euros; s’actuarà al carrer Poeta Llorente per millorar la pavimentació (237.000 euros); i es construirà un nou centre cívic amb un pressupost de 253.000 euros.

La comarca del Camp de Túria disposa d’una assignació de 25,8 milions d’euros en esta legislatura, 5,4 milions més que en l’anterior, dins d’un Pla Obert que permet als ajuntaments presentar projectes sense terminis rígids. Esta flexibilitat ha permés agilitzar els tràmits i ampliar el nombre d’inversions locals.

La Diputació també ha aprovat actuacions a altres zones com la Serranía, amb quatre projectes per un total de 232.872 euros. Entre estes iniciatives destaca la compra d’un immoble a La Yesa per a habitatges de lloguer i ús polivalent (120.000 euros), així com millores en clavegueram, instal·lacions esportives i equipaments turístics en altres municipis com Alpuente, Sot de Chera i Pedralba.

A més, el municipi de Casas Bajas, al Racó d’Ademus, ha sol·licitat fons per a adquirir 300 cadires plegables serigrafiades i un carro de transport.

Amb estes actuacions, la Diputació dona continuïtat a un pla quadriennal dotat amb 350 milions d’euros. Segons la vicepresidenta primera, Natàlia Enguix, enguany hi ha pressupostats 105 milions per a donar resposta a les demandes municipals. El president Vicent Mompó ha remarcat la importància de "fer realitat els projectes que milloren la vida quotidiana als nostres pobles i ciutats".



Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

BlueSky Mastodon NotaLegal