Riba-roja del Túria rep la meta de la primera edició de la Race Across Spain Riba-roja del Túria rep la meta de la primera edició de la Race Across Spain
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

Riba-roja del Túria rep la meta de la primera edició de la Race Across Spain


#CiclismoInternacional #RibaRojaDelTúria

El municipi es prepara per acollir desenes de ciclistes d'arreu del món en un esdeveniment únic.

El municipi ha cedit les seues instal·lacions per a albergar tant als participants com a l'organització, mostrant així la seua ferma aposta per l'esport i el turisme actiu.

Riba-roja del Túria es convertirà este cap de setmana en punt final de la Race Across Spain, una exigent prova d’ultraciclisme que recorre 1.026 quilòmetres des de Santander. L'Estadi Municipal Roberto Gil i el Poliesportiu seran l'epicentre d'una cita que combina esport, resistència i promoció turística.

Més de cent ciclistes internacionals han pres part en esta primera edició de la Race Across Spain, una competició de resistència semiautònoma amb un recorregut que travessa Espanya de nord a sud. La prova, que va arrancar el 23 d’abril des del Palau d’Esports de Santander, imposa un repte extrem: completar la distància en un màxim de 84 hores, amb un desnivell acumulat de 14.000 metres i períodes de descans limitats a quatre hores per cada trenta-sis de ruta.

Riba-roja no sols acollirà l’arribada, prevista a partir del matí del divendres 25 d’abril, sinó que també serà el centre logístic de tota l’organització. Tant l’Estadi Municipal Roberto Gil com el Poliesportiu Municipal han estat habilitats per donar suport a participants i personal tècnic. Segons fonts municipals, esta col·laboració mostra “la ferma aposta per l’esport i el turisme actiu” per part de l’Ajuntament.

La programació inclou, a més de la ruta principal de 1.026 km, dues proves alternatives que també tenen Riba-roja com a punt clau. El divendres 25 a les 10.00 h eixirà una prova de 500 quilòmetres amb 7.200 metres de desnivell i un límit de 40 hores. La modalitat més curta, de 300 quilòmetres i 4.300 metres de desnivell, començarà la mitjanit del dissabte 26 i haurà de completar-se en 24 hores.

L’acte més destacat tindrà lloc el dissabte 26 d’abril a les 18.00 h amb el lliurament de trofeus i una festa final al Poliesportiu Municipal. Serà un moment per celebrar l’esforç i la superació dels participants, així com el paper clau de Riba-roja en este esdeveniment.

Segons ha expressat l’alcalde Robert Raga, “acollir l’arribada d’esta carrera no sols és motiu d’orgull, sinó també una oportunitat de posicionar-se com a referent en turisme esportiu internacional”.

 


Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

BlueSky Mastodon NotaLegal