Olocau d’Orella omplirà de paraules, música i teatre cada racó del poble, 16 i 17 de maig Olocau d’Orella omplirà de paraules, música i teatre cada racó del poble, 16 i 17 de maig
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

Olocau d’Orella omplirà de paraules, música i teatre cada racó del poble, 16 i 17 de maig

#teatro #Olocau #OlocaudOrella

Veïnat, escenaris i balcons es tornaran protagonistes en un cap de setmana que convida a escoltar amb el cor obert.

El Festival de Teatre i Arts Vàries celebrarà la seua tercera edició amb un programa vibrant i ple de creativitat, repartit en dos jornades i cinc espais emblemàtics del municipi.

Els dies 16 i 17 de maig, Olocau acollirà una nova edició del Festival Olocau d’Orella, una cita consolidada que reivindica les arts escèniques de petit i mitjà format a través d'espectacles de narració, poesia, teatre i música en directe. Esta edició s’iniciarà el divendres 16 amb la inauguració de l’Espai 01, el Llavador Municipal, recentment rehabilitat com a espai sociocultural. Allí tindrà lloc la presentació oficial del festival, seguida d’un pròleg a càrrec del Taller de Teatre d’Olocau i de l’espectacle ‘Cuentos y cantos de lavanderas’, amb la narradora Elia Tralará i la música d’Uxía López.

La programació continuarà el dissabte 17 amb una oferta per a públic familiar i infantil. A les 10:00 h, al Pati-jardí de la Casa de la Senyoria (Espai 02), Sherezade Bardají obrirà la jornada amb ‘Contes amb olor de cel blau’, una sessió poètica per a xiquets i xiquetes de fins a cinc anys que combina contes, sons i joc simbòlic. Més tard, a les 11:15 h, l’actriu presentarà ‘La casa del vent’ a l’escalinata del carrer Sant Francesc (Espai 03), un muntatge que convida el públic a portar el seu propi coixí per submergir-se en una experiència sensorial i íntima.

La poesia prendrà el relleu a la Plaça Mestre José Lizón (Espai 04) amb dues propostes obertes i participatives. A les 12:15 h, Elia Tralará oferirà ‘Toma poema!’, una sessió lúdica de versos per a infants de 6 a 12 anys. Tot seguit, a les 13:00 h, se celebrarà la Jam de Poesia Infantil, on els xiquets i xiquetes d’Olocau podran recitar poemes propis o favorits davant del públic.

A la vesprada, el festival eixirà al carrer amb l’espectacle itinerant ‘Poesia als balcons’, que recorrerà diferents espais del poble amb les intervencions d’Isabel Martín, Iria Fariñas, Myriam Soteras i la companyia Feriafónica. La jornada culminarà a les 20:30 h al Pati de la Casa de la Senyoria (Espai 05), amb l’actuació d’Eskarnia, qui presentarà ‘Sola en la sala’, una proposta escènica que fusiona rap, poesia i veus en directe, en homenatge a Gloria Fuertes.

El festival està organitzat per l’Ajuntament d’Olocau, a través de la Regidoria d’Educació, Cultura i Joventut, amb la col·laboració de la plataforma El Sitio de las Palabras i la direcció artística de Jesús Ge i Mar Benegas. A més, les persones interessades a col·laborar com a voluntàries poden inscriure’s enviant un correu a olocaudorella@gmail.com.

Redacció Crònica font municipal

 

 

  





Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

BlueSky Mastodon NotaLegal