#Olocau #8M #ConcertFeminista
La música es converteix en veu per a reivindicar la lluita de les dones en un concert ple d’emoció i compromís.
La Casa de la Cultura d’Olocau serà l’escenari del concert Amb Cor de Dona, una proposta artística del Cor de l’Eliana que posa en valor la força i resistència de les dones a través de la música i la paraula. L’esdeveniment tindrà lloc el dissabte 1 de març a les 19:00 hores, dins de la programació del 8M.
El concert Amb Cor de Dona és una experiència musical i escènica que reflexiona sobre el paper de la dona en la societat des d’una mirada feminista i reivindicativa. L’espectacle està concebut com un homenatge a totes aquelles dones que han lluitat i continuen lluitant per la igualtat, des de les generacions passades fins a les presents: iaies, mares, filles, germanes, amigues i companyes.
La posada en escena combina música i paraula per transmetre un missatge de força i resiliència enfront de les desigualtats socials i de gènere. Per a la seua preparació i desenvolupament, el Cor de l’Eliana ha comptat amb la participació d’artistes reconeguts com Joan Manuel Serrat, Sole Giménez, Borja Penalba i Mireia Vives, El Diluvi, Francesc Anyó, Aina Torres, Aitana Ferrer, Eva Gómez i Cecilia Griffa.
Este esdeveniment s’emmarca en la programació d’activitats del 8 de Març, Dia Internacional de la Dona, i està organitzat per l’Ajuntament d’Olocau i la Regidoria d’Igualtat i Dona. A més, l’equip tècnic comptarà amb la col·laboració de Guillermo Berga en l’apartat de so.
L’entrada al concert és lliure fins a completar l’aforament, oferint a tota la ciutadania l’oportunitat de gaudir d’un espectacle únic que reivindica la lluita feminista a través de l’art i la música.
Cap comentari :