Millores per a descongestionar la CV-35 a l'Eliana: Noves eixides i ampliació de carrils Millores per a descongestionar la CV-35 a l'Eliana: Noves eixides i ampliació de carrils
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

Millores per a descongestionar la CV-35 a l'Eliana: Noves eixides i ampliació de carrils


#Eliana #Mobilitat #SantAntonideBenaixeve

L’accés al CEIP Sant Antoni de Benaixeve serà més àgil amb la creació d’un nou ramal d’eixida des de la CV-35. Aquesta és una de les solucions previstes en el pla d’actuacions per a millorar la fluïdesa del trànsit en les entrades i eixides de l’Eliana.

L’Ajuntament de l’Eliana ha mantingut esta setmana una reunió amb la directora general d'Infraestructures i Projectes Urbans, María José Martínez, per a abordar les millores en la connexió de la localitat amb l’autovia CV-35. En la trobada, en la qual han participat l’alcalde, Salva Torrent, i un tècnic municipal, s’han detallat les mesures que es duran a terme per a descongestionar el trànsit i augmentar la seguretat viària.

Entre les principals actuacions destaca l’obertura d’un segon ramal d’eixida, que permetrà un accés directe a la rotonda de Decathlon i al CEIP Sant Antoni. Aquesta mesura busca reduir el volum de vehicles que actualment es concentren en la incorporació de l’Eliana, facilitant una distribució més fluida del trànsit.

A més, es prolongarà el carril d’entrada fins a l’eixida de l’Eliana i es crearà un quart carril trenat que connectarà l’entrada i eixida de l’autovia. Segons ha explicat l’alcalde Salva Torrent, aquestes millores són essencials per a un punt que "en hores punta pateix retencions que bloquegen un dels carrils de la CV-35 i provoquen situacions de risc".

Durant la reunió també s’ha abordat el pla d’acció contra el soroll, que en la seua quarta fase contempla la instal·lació de pantalles acústiques al pas de la CV-35 per l’Eliana. Aquesta mesura pretén minimitzar l’impacte sonor en les zones residencials més pròximes a l’autovia, que suporta un trànsit superior als tres milions de vehicles anuals.

Amb aquestes actuacions, es busca millorar la mobilitat i la seguretat en una de les principals vies de connexió de la comarca, reduint tant la congestió com la contaminació acústica.

   

Salva Torrent amb la Directora General

Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

BlueSky Mastodon NotaLegal