L'Eliana reforça la plantilla de la Policia Local amb sis nous agents L'Eliana reforça la plantilla de la Policia Local amb sis nous agents
Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant......

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

L'Eliana reforça la plantilla de la Policia Local amb sis nous agents

• 3 dones i 3 homes ajudaran a reforçar seguretat en la localitat.

#LEliana #PoliciaLocal #SeguretatCiutadana

Sis nous agents s'incorporen al servei per a garantir una major seguretat als carrers de l'Eliana.

L'Ajuntament de l'Eliana ha ampliat la plantilla de la Policia Local amb la incorporació de sis nous agents, tres dones i tres homes, després de completar la formació a l'Institut Valencià de Seguretat Pública i Emergències (IVASPE).

Els agents van prendre possessió com a funcionaris de carrera dilluns passat, en un acte celebrat al Saló de Plens de l'Ajuntament. La cerimònia va comptar amb l'assistència del regidor de Seguretat Ciutadana, Kike Martínez; l'intendent en cap, José Alberto Policarpo, així com familiars i amics dels nous membres de la plantilla.

Durant l'acte, l'alcalde Salva Torrent va destacar la importància d'aquestes incorporacions per a reforçar el compromís municipal amb la seguretat i el benestar de la ciutadania. "No sols incrementem el nombre d'efectius, sinó també la capacitat de resposta a les necessitats actuals de la ciutadania", va afirmar l'alcalde.

Amb aquestes noves incorporacions, la Policia Local de l'Eliana compta ara amb un total de 40 agents, millorant la capacitat operativa i la presència diària en el municipi.


Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons
Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

BlueSky Mastodon NotaLegal