L'Ajuntament de l'Eliana, en col·laboració amb la Universitat de València, ha anunciat que el programa formatiu Unisocietat obrirà el període de matrícula per al curs acadèmic 2024/2025. Aquest període estarà obert del 2 al 27 de setembre de 2024.
El programa, que s'ofereix a la localitat des de l'any 2014, està destinat a persones majors de 30 anys, amb o sense formació prèvia. El seu objectiu és ampliar els coneixements i la cultura general dels participants, promovent el debat i l'intercanvi d'opinions i informació.
El curs, que començarà al mes d'octubre, es desenvoluparà al Centre de Formació de Persones Adultes (EPA). Els continguts es distribueixen en tres cursos de 120 hores cadascun, amb la possibilitat d'obtenir un certificat universitari. Cada curs està estructurat en dos quadrimestres, amb dues assignatures troncals. Els itineraris disponibles per al curs 2024/2025 inclouen temàtiques com sociologia, història de la música i literatura espanyola contemporània. A més, s'inclouen conferències sobre temes diversos com medi ambient, història de l'art i astronomia.
Les persones interessades poden obtenir més informació i formalitzar la seva inscripció mitjançant el telèfon 96 275 80 30 (ext. 533) o al 663 001 789. També es poden realitzar consultes per correu electrònic a l'adreça unisocietat@leliana.es.
Eva Santafé, edil de Formació de l'Ajuntament de l'Eliana, ha destacat l'èxit del programa en els darrers 10 anys, amb la participació de prop de 500 persones, i ha animat a la ciutadania a continuar formant-se i aprofitant aquesta oportunitat educativa.
Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons
Cap comentari :