En els últims anys s'han invertit prop d'un milió d'euros
Les obres de remodelació del poliesportiu municipal Héctor Catalá de Serra ja han arribat a la seua finalització. Una inversió de prop d'un milió d'euros ha permés que la ciutat compte ara amb unes instal·lacions esportives de primera categoria, després de culminar la quarta fase d'aquest projecte.
En aquesta última etapa, s'ha invertit un total de 400.000 € per a la creació d'un rocòdrom, un skate park (parc de monopatí) i la urbanització de tot el recinte, incloent-hi la instal·lació d'il·luminació i mobiliari. Per celebrar aquesta fita, el dissabte passat 20 d'abril es va realitzar una jornada de portes obertes amb diverses activitats esportives, com una exhibició de pàdel a càrrec del campió d'Espanya Alejandro López, un rocòdrom a càrrec del Club Castell de Serra i una exhibició de monopatí.
Durant els últims anys, s'han dut a terme diverses fases de remodelació a les instal·lacions, incloent-hi millores als accessos, la creació d'un camp de futbol 8 amb gespa artificial, pistes de pàdel, zones d'entrenament, bàsquet i multiesport. El finançament d'aquestes obres ha vingut de diferents plans d'inversió de la Diputació de València.
L'alcaldessa de Serra, Alicia Tusón, ha destacat que el poliesportiu ha millorat de manera considerable les opcions d'oci saludable dels residents, i ja estan pensant en futures inversions per a continuar millorant les instal·lacions. L'any anterior també es va renovar completament l'edifici del gimnàs municipal, redistribuint els espais i actualitzant l'equipament.
En resum, en els últims anys s'han destinat prop d'un milió d'euros a la remodelació d'aquest poliesportiu, un projecte que va ser decidit a través d'un procés de participació ciutadana per tal de crear un recinte que reflectira les necessitats i desitjos del veïnat.
* ho pots llegir perquè som Creative Commons
Cap comentari :