El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

El Govern estén a 2024 la gratuïtat dels Rodalies i la rebaixa del 50% en el transport autonòmic


   El Govern ha tornat a prorrogar per a tot l'any 2024 la gratuïtat dels trens de rodalies i Mitja Distància per a usuaris habituals, així com els descomptes del 50% en el transport de competència autonòmica.

   El president del Govern, Pedro Sánchez, ha explicat en la roda de premsa posterior a la celebració del Consell de Ministres que aquestes mesures seguiran aplicant-se com s'ha fet fins ara.

   Això suposa que les comunitats autònomes estaran obligades a aportar un 20% del descompte del 50% perquè l'Estat puga transferir els fons per a subvencionar la rebaixa del 30%, tot això destinat a abonaments i títols multiviaje.

   Juntament amb la gratuïtat dels trens de Mitja Distància i de Rodalies, també seguirà havent-hi bitllets gratuïts per als viatgers d'autobusos la competència dels quals recau en l'Estat, igualment per a viatgers habituals.


Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons