Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Llíria. Vilamarxant....

Opinió
Opinió
Opinió
Opinió
Opinió
Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

El Consell celebrarà el ple a Montanejos divendres visibilitzant el suport després de l'incend

 El pròxim ple del Consell, que se celebrarà aquest divendres 14 d'abril, tindrà lloc a Montanejos, un dels municipis afectats per l'incendi que va començar a Vilanova de la Reina el passat 23 de març i que s'ha donat per extingit aquest dimarts 11 d'abril.

Preguntat sobre el foc i les seues conseqüències, en declaracions als mitjans de comunicació després de la presa de possessió de la secretària autonòmica per a la Unió Europea i Relacions Externes, Carolina Punset, i el director general d'Administració Local, Adolf Sanmartín, el president de la Generalitat, Ximo Puig, ha fet "una valoració extremadament negativa".

"El canvi climàtic i la despoblació són les grans causes d'aquests fenòmens i cal atallar-los en la mesura de les nostres possibilitats", ha destacat, i ha anunciat que, per això, el divendres, la reunió plenària del Govern valencià se celebrarà a Montanejos.

Així mateix, ha afirmat que "hi haurà i hi ha ja una sèrie d'ajudes directes als afectats en primera instància", però, ha dit, sobretot, "també mesurades de caràcter estructural" per a resoldre un assumpte que "preocupa especialment" enguany per la sequera i les altes temperatures.

Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons

Publicat per Àgora CT. Associació Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. No es publicaran els comentaris que porten incrustats enllaços, encara que no estiguen complets. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

Mastodon