El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Loriguilla lliura la Medalla de Bronze al personal amb més de 10 anys de serveis prestats al municipi

El Teatre Municipal de Loriguilla va acollir dissabte passat l'acte de lliurament de la Medalla de Bronze, contemplada en el Reglament d'Honors i Condecoracions de l'Ajuntament, als empleats públics que han prestat serveis a favor del municipi durant més de deu anys.

Va ser una gala molt emotiva, presentada per una jove veïna del municipi, en la qual foren presents tots els membres de la Corporació Municipal i els familiars de les personades homenatjades.

En total, setze treballadors i extreballadors, ja que alguns d'ells ja han aconseguit la jubilació, van rebre per part de l'alcaldessa, Montse Cervera, la Medalla de Bronze.

Cervera, en el seu discurs, va agrair reiteradament l'esforç, el treball i la responsabilitat de cadascun dels treballadors i va assegurar que sense ells "l'Ajuntament de Loriguilla no podria tirar avant".

Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons