Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Llíria. Vilamarxant....

Opinió
Opinió
Opinió
Opinió
Opinió
Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

L'Eliana es va sumar al Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència

L'Ajuntament de l'Eliana es va sumar ahir, 11 de febrer, al Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència amb una campanya de sensibilització dirigida a centres educatius i ciutadania en general, amb la finalitat de visibilitzar i incentivar la presència de xiquetes i joves en carreres STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques).

Les dones suposen el 55,2% de l'alumnat matriculat en estudis de grau de 1r i 2n cicle, encara que la distribució en funció de l'àmbit d'estudi és molt desigual. Mentre que en Educació, Salut i Serveis Socials el percentatge de dones supera el 70%, en Ciències no supera el 49,1%, en Enginyeria, Indústria i Construcció no aconsegueix el 30% i en Informàtica només representa el 12,9%.

Els estereotips i rols de gènere condicionen des de la infància les eleccions personals, inclosos els camins professionals.


Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons

Publicat per Àgora CT. Associació Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. No es publicaran els comentaris que porten incrustats enllaços, encara que no estiguen complets. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

Mastodon