Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Llíria. Vilamarxant....

Opinió
Opinió
Opinió
Opinió
Opinió
Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

Comencen les obres del Pla d'Inversions 22-23 per a Loriguilla de la Diputació de València

L'Ajuntament de Loriguilla ha començant les obres de reforma dels seus carrers, emmarcades en el Pla d'Inversions 22-23 subvencionat per la Diputació de València. Els treballs han començat en Joaquín Lleó i Passeig València.

Fa quatre mesos, i per decisió unànime de l'equip de Govern, es va decidir utilitzar la totalitat de l'import del Pla d'Inversions a promoure un únic projecte, que va acordar ser el desenvolupament d'aquells carrers que, des del trasllat i urbanització de Loriguilla fa ja més de 50 anys, no havien canviat. El Pa d'Inversions Municipal 2022-23 és un projecte integral per a millorar aquelles zones de Loriguilla que compten amb elements obsolets i deteriorats que no compleixen la normativa.

Entre les actuacions que es duran a terme destaca la reforma de les voreres i el canvi de la xarxa d'aigua potable als carrers Blasco Ibáñez, Maestro Serrano, Ramón y Cajal, Posterior Botigues, part de l'Avinguda Mediterrani, Joaquín Lleó i Passeig València. Així mateix, es reformaran les voreres en les següents vies: Severo Ochoa, part del Carrer Morera i Maestro Rodrigo i Lauria.

A més, es procedirà a la pavimentació de formigó imprés al parc de la Morera, el carrer Posterior Botigues i el parc en Passeig València i s'asfaltaran els carrers Sagunt, Ramón y Cajal, Posterior Botigues, reparant sots i foradades.

En definitiva, aquesta actuació, que té un cost total de 454.753,74 euros (IVA inclòs), pretén millorar la mobilitat i seguretat per als vianants al poble, així com augmentar la qualitat del transport d'aigua potable als domicilis.


Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons

Publicat per Àgora CT. Associació Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. No es publicaran els comentaris que porten incrustats enllaços, encara que no estiguen complets. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies

Cap comentari :

Mastodon