El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Esquerra Unida València comença el nou curs polític amb un acte: 'CONFLUÈNCIA D'ESQUERRES: LA VALÈNCIA QUE VOLEM'

El candidat a les municipals de la ciutat de València Pau Diaz tindrà al seu costat a Rosa Pérez  Coordinadora General d'EUPV i Consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la Generalitat Valenciana.

L'acte se celebrarà aquest dimarts 10 de gener a les 18.30 h. en el Ateneu Marítim (Carrer Reina, 68).

Sota el títol CONFLUÈNCIA D'ESQUERRES: LA VALÈNCIA QUE VOLEM, Esquerra Unida de València Ciutat obrirà el curs polític valencià amb un acte públic que se celebrarà aquest dimarts 10 de gener a les 18.30 h. en el Ateneu Marítim (Carrer Reina, 68).

L'organització expressa la seua aposta pels barris celebrant el seu primer acte polític en un dels barris que conformen la ciutat de València, manifestant així el seu compromís amb un programa centrat en aquells espais més pròxims a la ciutadania.

En l'acte intervindran Pau Díaz Boils, candidat a l'alcaldia de València per la formació i Rosa Pérez Garijo, Coordinadora General d'EUPV i Consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica de la Generalitat Valenciana.

En l'acte es durà a terme un diàleg sobre propostes per a un model de ciutat progressista, transformadora, habitable, verda i sostenible per als seus habitants, així com l'explicació relativa al model de confluència pel qual aposta Esquerra Unida.