El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Aroa Sánchez i Marta Pedrero de Vilamarxant, convocades amb la selecció valenciana de futbol sala en categoria sub-16

✉️ Enviar per correu

Aroa Sánchez i Marta Pedrero, integrants del CFS Futur Vilamarxant, han sigut cridades per la direcció tècnica autonòmica per a formar part de la selecció de la Comunitat Valenciana en categoria sub-16.
Esta convocatòria els permetrà disputar el Campionat Nacional de Seleccions Autonòmiques sub-16 que es disputarà en la localitat murciana de Molina del Segura del 16 al 20 de gener.

Aroa Sánchez i Marta Pedrero s'enfundaran la samarreta de la selecció valenciana en els duels que els enfrontaran als combinats autonòmics d'Aragó i Andalusia.

Xavier Jorge, alcalde de Vilamarxant, ha felicitat a les dos jugadores locals: “És una grandíssima notícia que dos joves del CFS Futur Vilamarxant hagen sigut anomenades per a formar part de la selecció. Això demostra l'excel·lent treball que s'està realitzant en la pedrera d'esta entitat local”.

“Desitgem la millor de les sorts amb la selecció i que brillen en este Campionat d'Espanya en el qual es donaran cita les millores jugadores del territori nacional”, ha acabat el primer edil.

Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons