El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Sant Antoni: dues persones detingudes per intentar robar cablejat elèctric en la zona de Sant Vicent

  • Les persones van ser sorpreses "in fraganti" per la Policia Local de Sant Antoni de Benaixeve
  • La col·laboració veïnal hi va ser clau

El passat dia 28 d'octubre, diversos agents de la Policia Local de Sant Antoni de Benaixeve van detindre dues persones que van ser sorpreses "in fraganti" quan realitzaven el tall de cablejat elèctric en diferents trapes del carrer San Vicente Ferrer, per a, presumptament, el seu robatori posterior.

L'avís veïnal i la ràpida actuació de la patrulla policial van poder evitar més danys a la dotació de l'enllumenat públic.

Les persones detingudes van ser entregades a la Guàrdia Civil de la Pobla de Vallbona per a quedar després a disposició judicial. Ambdues presenten nombrosos antecedents per aquesta mena de fets delictius en la zona del Camp del Túria.

Des de la Policia Local de Sant Antoni de Benaixeve "es lloa i reconeix la fonamental labor dels nostres veïns, perquè gràcies al seu crit d'alerta, van fer que la Policia Local poguera actuar amb celeritat i atallar aquests greus danys a la infraestructura municipal".
 

Material requisat als detinguts


Crónica CT
* ho pots llegir perquè som Creative Commons