Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Llíria, Vilamarxant, Benissanó, Benaguasil, Olocau, Gàtova...

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

Desde huí 7 de setembre i fins al 10, la biblioteca de l'Eliana conmemora el seu 50 aniversari

 Del 7 al 10 de setembre l'edifici acollirà els actes de commemoració previs a l'inici de les obres d'ampliació i millora

La Biblioteca Municipal de l'Eliana celebrarà la setmana vinent els actes de commemoració del seu 50 aniversari i per a això comptarà amb diverses entitats de la localitat, amb els qui comparteix part de la seua història des de 1971.

D'aquesta manera, del dimarts 7 al divendres 10 de setembre, la ciutadania podrà participar de les diverses activitats organitzades entorn d'aquesta efemèride que arrancarà amb la presentació del sostenible i innovador projecte de la nova Biblioteca. La cita, on les persones assistents podran conèixer al detall l'ampliació i modernització de les instal·lacions donant cobertura a les actuals necessitats dels seus usuaris, tindrà lloc als seus jardins a les 19 hores. L'esdeveniment comptarà a més amb l'actuació de la Big Band de la Unió Musical de l'Eliana.

El dimecres 8, a les 18.30 hores els i les membres del Club de Lectura Juvenil compartiran les seues lectures d'estiu amb els assistents a l'acte ‘50 anys de lectura juvenil’. L'activitat comptarà amb diversos autors locals, coordinats per Anika Lillo, que també compartiran les seues lectures d'adolescència i realitzaran recomanacions literàries. Sens dubte, un bon motiu per a acostar-se i conèixer com formar part del Club.

El dijous 9, a les 19 hores, la Biblioteca retrà homenatge a la Coral Casa de la Cultura de la mà de l’Escola Coral de l'Eliana, i celebrarà, al seu torn, una vesprada de jocs de taula intergeneracional. Les persones per a interessades a participar poden inscriure's en el correu electrònic biblioteca@leliana.es.

Els actes de celebració del mig segle d'història de la Biblioteca finalitzaran el divendres 10, a les 18 hores, amb un homenatge a la paraula i al desaparegut contacontes Llorens Giménez. En ell, els i les més menudes contaran i cantaran amb els narradors Almudena Francés, Carles Cano i Eva Andújar al costat del Cor de l'Eliana.

El regidor de Biblioteca, Jorge Pérez Comeche, ha convidat a amics, amigues, persones usuàries i, en general, a tota la ciutadania a participar d'aquesta setmana de celebració d'un edifici que patirà en 2022 la major transformació de la seua història. “Els convide a unir-se a nosaltres a tots aquells que, al llarg d'aquest mig segle, han participat d'una forma o una altra en moments d'estudi, dels diferents tallers de dibuix, pintura, música o de les festes de fi de curs que aquestes instal·lacions han albergat”, ha afirmat.



** Pots deixar un comentari manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. No es publicaran els comentaris que porten incrustats enllaços, encara que no estiguen complets. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies **

Cap comentari :

Mastodon