El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

A València una web servirà perquè els ciutadans denuncien símbols franquistes, es diu retiremfranquisme.com i vol complir la llei de la Memòria Històrica

L'ha posat en funcionament Esquerra Unida, que va presentar una moció en l'Ajuntament de València que va ser votada per tots els grups i que té la seua base en les resolucions judicials que interpreten la Llei de la Memòria Històrica.

La web, www.retiremfranquisme.com, segons ell portaveu del grup municipal d’Esquerra Unida, Amadeu Sanchis, i la diputada d’EUPV en Els Corts, Marga Sanz, han presentat la pàgina web , iniciativa que ha sorgit amb motiu de l’aprovació per unanimitat per part de l’Ajuntament de València, a proposta del grup municipal d’EUPV en sessió plenària de 28 de setembre, de la retirada dels carrers de València i pedanies els símbols, noms de vies públiques i altres elements que facen referència a la dictadura franquista. “Per a fer efectiva aquesta resolució hem decidit posar a l’abast de la ciutadania aquesta pàgina perquè aquesta tinga la possibilitat de fer-nos arribar fotografies de qualsevol símbol o element que detecten els veïns i veïnes de la ciutat i nosaltres poder portar-ho a la comissió de Cultura per a la seua posterior eliminació”, ha declarat Sanchis.