Els Plens en eixe muni
cipi estan pactats i acordats per a l'últim dijous de cada dos mesos, no obstant açò i curiosament, l'alcalde ho ha convocat per al dia 19 de juliol a les 19 hores. Exactament el dia en què tota l'oposició es manifestarà i els funcionaris també a Valencia.Així mateix, segons alguns membres de l'oposició, l'alcalde pretén amagar-se de la presència massiva de persones relacionades amb l'oposició, que com és natural, estaran en la manifestació convocada a València que es preveu massiva