Foto al ultim plenari municipal
Recentment informàvem que una de le
s mesures que havia pres l'Ajuntament de Bétera, governat pel PP i UPIB havia sigut la privatització de la gestió del servei d'aigua potable municipal. La mesura no ha agradat als grups de l'oposició, ni als ciutadans i asociacions, per la qual cosa s'estan iniciant i plantejant la possibilitat de realitzar un referèndum per a ratificar-ho.La importància del servei i la necessitat que siga un servei de qualitat i no sotmès als vaivens del mercat i el segur encariment. Així com el fet que l'aigua és totalment de competència municipal pot donar arguments a favor dels qui ho demanen