foto del lliurament de signatures
Esquerra Unida ha presentat
diverses alternatives per escrit a l'Ajuntament com son, utilitzar els nombrosos pous (alguns d'ells perforats per a afrontar la situació de possibles sequeres), que tenen excedent i les conduccions hídriques i elèctriques fetes. Aixi mateix es pretén evitar que siga necessària la potabilització per mig d'osmosis, amb el cost que comporta.Aprofundeix més el grup opositor de Bétera indicant que 1.- es desistisca de l'opció de privatitzar l'aigua davant la gran quantitat de signatures arreplegades. 2.- Es procedisca a seguir amb la prospecció de pous que garantisquen més aigua i canalitzar els que no ho estiguen encara. 3.- que en les obres s'utilitzen empreses radicades a Bétera i treballadors que també ho siguen per a ajudar en la disminució de l'atur.