El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

L'Eliana celebrarà el Día del llibre amb un acte el diumenge 22 d'abril a la plaça

Enguany, la celebració del Dia del llibre a l’Eliana, tindrà lloc el diumenge 22 d’abril a partir de les 11:00h. en una jornada de caire festiu amb la qual es vol donar impuls, des del govern local, al foment de la lectura a través d’una variada oferta d’activitats, les quals tenen com a eix el món del llibre, l’edició, la paraula, la comunicació… adreçada a tota la població.

La plaça del País Valencià, es convertirà per un dia en escenari obert i viu que convidarà els elianers i elianeres de totes les edats, a participar d’esta festa anual del llibre a través de lectures dramatitzades i poètiques, jocs, tallers creatius, espais de lectura i de venda de llibres, música en directe, contacontes, Ràdio Túria, en viu… i molt més. Tot plegat amb la finalitat d'acostar el gaudi de llegir a tothom.