Així ho han decidit i han informat als ciutadans de Sant Antoni. Es tracta d'una decisió que segueix als tancaments, als dilluns de dol, els actes i pancartes que no solament ells, sinó tots els IES Públics de Camp de Túria i també els Col·legis Públics estan realitzant des que el Consell va traure el Decret de Retallades.
El Consell de la Generalitat va aprovar el passat día
5 de gener un gran paquet de retallades, que suposa una nova agressió al personal de l'ensenyament i de tot el sector públic i ais servéis que es presten.
Pretenen estalviar de la forma mes fácil amb la reducció de la plantilla deis centres; acomiadament d'una bona part del professorat interí; l'augment de les rátios; la desaparició de programes educatius, de les activitats de suport o dels desdoblaments...; l'augment de la cárrega de treball del professorat; la disminució de les despeses de funcionament deis centres... el retall de salaris, de les beques i de la qualitat deis servéis.
Volen retallar salaris del personal docent i sanitari, enviar a l´atur durant l'estiu el personal interí docent, reduir el salari i la jornada a 25 hores al personal interí de l' Administrado del Consell i de la de Justicia, i posar lírnits a les reduccíons de jornada, així com eliminar els drets a dies de vacances i de deseaos, a determinades prestacions socials i la prolongado de la vida laboral mes enllá de Fedat de jubilado.
Les mesures aprovades no pretenen ni racionalitzar ni ordenar les administracions publiques ni el sector públic, sino fer caixa a costa de tirar-li má al salari de les treballadores i treballadors, de les professores i professors. Aqüestes mesures no van a crear mes ocupació ni servkan per fer-nos eixir de la crisi económica, tot el contrari: reduirá el consum, les prestacions socials (beques, ajudés-...) i els servéis públics.
El govern valencia ha balafiat i ha dilapidat els recursos públics amb una política clientelar basada en els grans esdeveniments que no han generat riquesa ni ocupació, l'especulació urbanística, que ha suposat l'enriquiment d'unes poques persones a costa de la destrucció del temtori, i la privatització deis servéis públics i de l'ensenyament públic amb el desvíament de recursos a la privada que obté beneficis a costa de les arques publiques.
Estem assistint a un deteriormanent del sistema educatiu públic i de les condicions laboráis del personal que hi treballa.
Por tot açó, es convoca ais membres de la Comunitaí Educativa deis centres púbíics de San Antonio de Benagéber a concentrar-se demá dijous 23 de febrer, a les 19 hores, a la plaça front l'Ajuntament
No a les retallados en els servéis públics
No a les retallades en educado
Depuració de responsabilitats en el Consell"
"ELS CENTRES PÚBLICS DE LA LOCALITAT ALS CIUTADANS
El Consell de la Generalitat va aprovar el passat día
5 de gener un gran paquet de retallades, que suposa una nova agressió al personal de l'ensenyament i de tot el sector públic i ais servéis que es presten.Pretenen estalviar de la forma mes fácil amb la reducció de la plantilla deis centres; acomiadament d'una bona part del professorat interí; l'augment de les rátios; la desaparició de programes educatius, de les activitats de suport o dels desdoblaments...; l'augment de la cárrega de treball del professorat; la disminució de les despeses de funcionament deis centres... el retall de salaris, de les beques i de la qualitat deis servéis.
Volen retallar salaris del personal docent i sanitari, enviar a l´atur durant l'estiu el personal interí docent, reduir el salari i la jornada a 25 hores al personal interí de l' Administrado del Consell i de la de Justicia, i posar lírnits a les reduccíons de jornada, així com eliminar els drets a dies de vacances i de deseaos, a determinades prestacions socials i la prolongado de la vida laboral mes enllá de Fedat de jubilado.
Les mesures aprovades no pretenen ni racionalitzar ni ordenar les administracions publiques ni el sector públic, sino fer caixa a costa de tirar-li má al salari de les treballadores i treballadors, de les professores i professors. Aqüestes mesures no van a crear mes ocupació ni servkan per fer-nos eixir de la crisi económica, tot el contrari: reduirá el consum, les prestacions socials (beques, ajudés-...) i els servéis públics.
El govern valencia ha balafiat i ha dilapidat els recursos públics amb una política clientelar basada en els grans esdeveniments que no han generat riquesa ni ocupació, l'especulació urbanística, que ha suposat l'enriquiment d'unes poques persones a costa de la destrucció del temtori, i la privatització deis servéis públics i de l'ensenyament públic amb el desvíament de recursos a la privada que obté beneficis a costa de les arques publiques.
Estem assistint a un deteriormanent del sistema educatiu públic i de les condicions laboráis del personal que hi treballa.
Por tot açó, es convoca ais membres de la Comunitaí Educativa deis centres púbíics de San Antonio de Benagéber a concentrar-se demá dijous 23 de febrer, a les 19 hores, a la plaça front l'Ajuntament
No a les retallados en els servéis públics
No a les retallades en educado
Depuració de responsabilitats en el Consell"