A València s'han congregat més d
e 200.000 persones, altres 60.000 ho han fet a Alacant i 30.000 a Castelló en una nova mobilització contra el decret-Llei aprovat el passat mes per la Generalitat per a reduir la despesa en el sector públic i aconseguir un estalvi superior als mil milions d'euros.A València, la marxa va ser puntual ha partit puntual des del carrer Xátiva, al costat de l'IES Lluís Vives, al són de xiulets, botzines i tambors, i ha prosseguit el seu camí pel carrer Colón per a arribar fins al passeig de l'Albereda, on una periodista de RTVV, Xelo Miralles, s'ha encarregat de realitzar el parlament que ha donat per conclosa la manifestació.
Durant la mateixa, els assistents han corejat insistentment lemes com ‘no a les retallades’ i han demanat també la dimissió del conseller d'Hisenda i Administracions Públiques, també de la Delegada del Govern Paula Sánchez de León