El teu Diari digital, plural i progressista, amb informació del Camp de Túria, del món i els drets humans.
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Benaguasil, Benissanó, Olocau, Llíria, Gàtova, Nàquera, Vilamarxant, Casinos, Marines, Loriguilla, Los Serranos, Paterna

Una cancó de Lluís Llach

Amics de Crònica vull dur a les nostres pagines la lletra d'aquesta cançó de Lluís Llach com si d'un article es tractara. Possiblement ho trobareu estrany però de vegades una cançó també pot ser noticia, és un record a uns temps de joventut on quasi tots varem lluitar per aconseguir allò que creiem mes just. Permeteu-me aquesta llicencia.


Companys, no és això


No és això companys, no és això
pel que varen morir tantes flors,
pel que vàrem plorar tants anhels.
Potser cal ser valents, altre cop
i dir no, amics meus, no és això.

No és això companys, no és això,
ni paraules de pau amb barrots
ni el comerç que es fa amb els nostres drets,
drets que són, que no fan ni desfan
nous barrots sota forma de lleis.

No és això companys, no és això;
ens diran que ara cal esperar.
I esperem, ben segur que esperem.
És l'espera dels que no ens aturarem
fins que no calgui dir, no és això