Dintre del marc de la XXII Trobada de Jazz que començar el día 13 amb Maria Blues Band.

El Concert de "Vicente Macián Quartet" Torre del Virrey - L'Eliana (València). Dissabte, 20 d'agost 2011. 22:30h.
Per a açò ha comptat amb els músics que li han acompanyat durant els últims anys en diversos projectes, músics molt especials que són còmplices estètics en el seu camí.
Li acompanyen:
Albert Palau: Piano,
Alessandro Cesarini: Contrabaix,
Vicente Espí: Bateria