Camp de Túria - Notícies -
Sant Antoni, L'Eliana, Bétera, Riba-roja, Pobla de Vallbona, Serra, Llíria, Vilamarxant, Benissanó, Benaguasil, Olocau, Gàtova...

Seccions del Crònica

Pots buscar açí en el diari

La Mancomunitat Camp de Túria torna a fer presencials els Plans d'Ocupabilitat

L'objectiu és ajudar les persones que estan en cerca activa d'ocupació

La Mancomunitat Camp de Túria, a través de l’Acord, torna a oferir els Plans d'Ocupabilitat per a ajudar les persones que estan en cerca activa d'ocupació una nova oportunitat laboral.

D'aquesta forma, aquesta mateixa setmana ha començat a treballar un nou grup a Llíria. Persones desocupades de Llíria, Olocau i Marines participen en aquest nou pla. En les pròximes setmanes s'obriran nous Plans d'Ocupabilitat en altres municipis de la comarca. El següent serà el 22 de novembre a Nàquera.

El Pla d'Ocupabilitat consta de 5 sessions presencials on s'abasten aspectes tan importants com les claus per a afrontar amb èxit una entrevista de treball, fins al coaching o l'orientació laboral; a més d'oferir les eines necessàries per a fer un bon currículum i conèixer on estan les ofertes d'ocupació.

Si alguna persona de Camp de Túria està desocupada o vol canviar de treball i està interessada a formar part dels nous grups d'ocupabilitat pot telefonar al 962798150 Ext.2 i el personal tècnic li oferirà més detalls de les sessions.

L'Acord Camp de Túria és una actuació subvencionada per LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació i pel Ministeri de Treball i Economia Social. A més, l'actuació correspon al programa AVALEM TERRITORI.






** Pots deixar un comentari manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. No es publicaran els comentaris que porten incrustats enllaços, encara que no estiguen complets. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies **

Cap comentari :

Mastodon