En un acte que tindrà lloc a la Llar de Jubilats de la capital de la comarca, a les 19'30 del dissabte, el candidat a la Generalitat per Esquerra Unida-Els Verds tornarà a Camp de Túria, aquesta vegada a la capital de la comarca.

Ignacio Blanco acompanyarà la candidatura per Llíria d'Esquerra Unida -Els Verds Acord Ciutadà que encapçala Carmen Veses i que ha posat també damunt de la taula apostar pel canvi de polítiques en el municipi. La seua camdidatura vol ajudar al canvi de la capital de la comarca.
Carmen Veses defensa en Llírtia un projecte que té 'la coherència política' com a eix del seu treball i activitat i que vol donar veu a tots els grups i organitzacions socials del municipi.
O com ho expliquen ells:
'El vot de les eleccions locals ha de ser coherent i anar lligat a un programa veritablement de canvi a la Generalitat Valenciana i al Govern de Madrid, un programa d'esquerres que possibilite que a Llíria puguem destinar recursos a fer que la nostra ciutat, allò que les d´ací encara li diem el "nostre poble" recupere la qualitat de viure, mitjançant lleis que permetesquen una major i millor autonomia muncipal, lleis que posen coto a l´urbanisme destrellatat dels últims sixanta anys, lleis que ens permeten tornar a vendre el nostre principal atractiu i que feu que ja fa tant de temps Llíria fora considerada com un model de població inestimable per a viure-hi.'
Esquerra Unida s'està destacant per alçar totes les catifes ventantles contra la corrupció que el PP ha consumat durant tots aquests anys en les Institucions. i sens dubte, el candidat, donarà informació sobre la trama que el seu grup ha denunciat i que ha donat com a conseqüència la dimissió del president del PP de valencià y presidente de la Diputación Alfonso Rus
Cap comentari :