Centenars de persones que no es resignen 'al fet que ens tornen a enganyar amb promeses a les portes de les eleccions'. Huí 29 de març i convocada per la Plataforma Ciutadana Metro a Riba-roja Ja ha transcorregut pel centre de Riba-roja fins a arribar l'antiga estació .
Malgrat l'amenaça de pluja l'assistència ha sigut superior a l'any passat
Malgrat l'amenaça de pluja l'assistència ha sigut superior a l'any passat
La Plataforma Ciutadana Metro-ja reivindica des de fa anys que el metro acabe en Riba-roja com acabava abans que va deixar de funcionar. No obstant açò, els plans de Consellería no acaben de quallar la finalització d'aqueix metre que porta ja més de nou anys reivindicant-se i prometent-se.
Ùltimament i, com denuncien els convocants, com sempre que vénen unes eleccions la/el responsable de la Consellería visita la zona, es fotografia amb l'alcalde i promet que abans de les eleccions arribarà el metro. Després vénen les retallades i resulta que no és a Riba-roja centre, sinó a un polígon i que tampoc es desemborsen la totalitat de les quantitats necessàries'.
Isabel Bonig (Consellera) ha visitat, com ens indicaven a Crònica; en diverses ocasions i precisament per a 'fotografiar-se i prometre que el metro arribaria abans de les eleccions', no obstant açò l'única cosa que hi ha damunt de la taula, en els pressupostos de la Generalitat, només garanteix la possibilitat de realitzar un tram de via que aconseguisca que el metre arribarà a part del terme municipal, però no que arribe al centre del municipi com és necessari per a els qui ho usen, per a Universitats, treball, anar a Valéncia, visitar hospitals a València etc.
La Plataforma Ciutadana Metre ja va convocar també una altra manifestació l'any passat que va servir de revulsiu i que va mobilitzar a molts veïns/es.
L'organització estava preocupada pel mal temps i, encara que una mica de fred ha anat acompanyant la marxa durant el seu recorregut, l'aigua no ha fet la seua aparició i enguany mostraven la seua satisfacció per que la resposta veïnal ha sigut, fins i tot superior, la qual cosa mostra segons el parer de la Plataforma Ciutadana el el suport veïnal que té aquesta reivindicació en Riba-roja. Crònica ha pogut comprovar els assistents, eren centenars, fins al punt que en la plaça de l'Ajuntament aconseguien envoltar-la completament i eixir d'ella, mentre encara es trobava completa
Foto: fte: Metro a Riba-roja -ja |
El mapa assenyala la línia per la qual el metre arribaria, si s'acaba fins a Riba-roja |
Cap comentari :