La inauguració va ser ahir dia 11 de març.
El mercat municip

al, conegut com a Casa de la Música ha sigut cobert amb una peça de fibra de tèxtil que permetrà el seu ús durant l'hivern i així mateix durant els assolellats dies d'estiu.
És una nova zona coberta, en ple centre de L'Éliana, en la zona de més moviment actual. I aprofitant tota la zona interior del Mercat, la qual cosa dota a L'Eliana d'una altra gran àrea per a actes públics, socials i actuacions.
La inversió ha sigut de 76.193 euros i la inauguració ha sigut precisament amb un espectacle musical La Big Band de la Unió Musical de L'Eliana.
Publicat per Àgora CT. Col·lectiu Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes
Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies
Cap comentari :