Vilamarxant:
Estos operaris, que faran els seus treballs a l'Ajuntament de Vilamarxant fins al pròxim 30 de juny del present any, seran un reforç important per a les brigades amb les quals ja comptava la Corporació.
LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, a través del programa EMCORP, permet la contractació de persones desocupades d'almenys 30 anys d'edat, en col·laboració amb les corporacions locals gràcies a subvencions d'iniciativa social.
Publicat per Àgora CT. Associació Cultural sense ànim de lucre per a promoure idees progressistes
Pots deixar un comentari: Manifestant la teua opinió, sense censura, però cuida la forma en què tractes a les persones. Procura evitar el nom anònim perque no facilita el debat, ni la comunicació. No es publicaran els comentaris que porten incrustats enllaços, encara que no estiguen complets.
Escriure el comentari vol dir aceptar les normes. Gràcies
Cap comentari :